Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΕΛΛΑΔΑΤέμπη: Προφυλακιστέος ο σταθμάρχης για το δυστύχημα

Τέμπη: Προφυλακιστέος ο σταθμάρχης για το δυστύχημα

Mε σύμφωνη γνώμη ανακρίτριας και εισαγγελέα, ο σταθμάρχης κρίθηκε προφυλακιστέος

Ολοκληρώθηκε μετά από περίπου 7,5 ώρες η μαραθώνια απολογία του σταθμάρχη Λάρισας στην ανακρίτρια για την τραγωδία των Τεμπών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 59χρονος δεν εμφανίστηκε με απολογητικό υπόμνημα, αλλά ξεκίνησε αμέσως να απαντάει στις ερωτήσεις.

Ο σταθμάρχης είχε μεταφερθεί νωρίς το πρωί στο δικαστικό μέγαρο, όμως η διαδικασία διεκόπη πριν ξεκινήσει, λόγω κάποιων νέων στοιχείων που υπήρξαν. Κατά τις 14:00 κλήθηκε να μπει στο γραφείο της ανακρίτριας για να ξεκινήσει η απολογία του.

Ο σταθμάρχης, υπενθυμίζεται, είχε ζητήσει χθες νέα προθεσμία διά του συνηγόρου του, ο οποίος υποστήριξε ότι έχουν προκύψει νέα στοιχεία για την υπόθεση τα οποία και θα εισφέρει στην έρευνα. Σύμφωνα με τον συνήγορο του σταθμάρχη, Στέφανο Παντζαρτζίδη, «είναι στοιχεία καθοριστικά και έπρεπε να ζητήσουμε νέα προθεσμία, ώστε να τα μελετήσουμε και να τα αξιολογήσουμε».

«Έχω σύγκρουση, δεν ξέρω πού έβαλα το τρένο» ήταν τα πρώτα λόγια του σταθμάρχη

«Έχω σύγκρουση», φέρεται να είπε ο σταθμάρχης Λάρισας στον συνάδελφό του από τον σταθμό των Παλαιοφαρσάλων αμέσως μετά τη φονική σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη που στοίχισαν τη ζωή σε 57 ανθρώπους.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Star, ο δεύτερος εμβρόντητος ρώτησε τον σταθμάρχη της Λάρισας «τι έκανες;» προκειμένου να βεβαιωθεί ότι άκουσε καλά με τον κατηγορούμενο για την τραγωδία να απαντά χαρακτηριστικά: «Δεν ξέρω πού έβαλα το τρένο, δεν θυμάμαι».

Ο σταθμάρχης των Παλαιοφαρσάλων, ο οποίος έχει 30 χρόνια εμπειρίας στο επάγγελμα, κοίταξε αμέσως τον πίνακα και είδε ότι το κλειδί ήταν γυρισμένο και τότε αντιλήφθηκε το μέγεθος της τραγωδίας που είχε συμβεί.

Οι κατηγορίες που βαρύνουν τον σταθμάρχη

Ο σταθμάρχης αντιμετωπίζει σοβαρές κατηγορίες όπως την κακουργηματική πράξη της διατάραξης ασφαλείας των συγκοινωνιών αλλά και του πλημμεληματικού χαρακτήρα αδικήματος της ανθρωποκτονίας από αμέλεια κατά συρροή, και της σωματικής βλάβης από αμέλεια κατά συρροή.

Σημειώνεται πως σύμφωνα με όσα δήλωσε ο συνήγορος του σταθμάρχη κ. Στέφανος Παντζαρτζίδης, ο πελάτης του «αναλαμβάνει το μερίδιο της ευθύνης που του αναλογεί», αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο οι ευθύνες να στραφούν και σε άλλα πρόσωπα.

Οι πρώτες στιγμές μετά τη σύλληψη

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ ο σταθμάρχης ήταν σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση αμέσως μετά τη σύλληψή του.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, ο συλληφθείς φέρεται να ψέλλισε σε όσους τον είδαν: «Κουβαλάω 35 φέρετρα στην πλάτη μου (σ.σ. αυτός ήταν ο απολογισμός των νεκρών εκείνη την ώρα)».

Είχε κάνει ξανά το ίδιο λάθος μέσα στην ίδια μέρα ο σταθμάρχης

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με τα λεγόμενα του σταθμάρχη του Βόλου, Γιώργου Αποστολέρη, ο σταθμάρχης της Λάρισας είχε κάνει το ίδιο λάθος ξανά μέσα στην ίδια ημέρα. Συγκεκριμένα, λίγη ώρα πριν σημειωθεί η ανείπωτη τραγωδία, είχε βάλει και άλλο τρένο σε λάθος γραμμή. Ωστόσο, σε εκείνη την περίπτωση το αντελήφθη εγκαίρως ο μηχανοδηγός του τρένου και πρόλαβαν το κακό.

Ειδικότερα, όπως αναφέρουν πληροφορίες του τηλεοπτικού σταθμού OPEN, μία άλλη τραγωδία απετράπη κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, όταν την περασμένη Τρίτη, λίγη ώρα πριν το δυστύχημα που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο 57 ανθρώπων ο σταθμάρχης που κρατείται, είχε βάλει ξανά αμαξοστοιχία στη λάθος (στην αντίθετη) γραμμή.

Σύμφωνα με όσα τόνισε στο ίδιο μέσο ο σταθμάρχης του Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης, ο 59χρονος είχε στείλει και τον Προαστιακό ανάποδα στη γραμμή. Ο χειριστής του προαστιακού ήταν αυτός που διαπίστωσε εγκαίρως το σφάλμα του σταθμάρχη Λάρισας και ευτυχώς το διόρθωσε, προτού συναντηθεί πάνω στην γραμμή με άλλο τρένο. «Λίγη ώρα πριν (τη σύγκρουση των δύο τρένων) το τρένο 2595 στη Λάρισα, μπήκε σε ανάποδη γραμμή. Αυτό σημαίνει ότι ο άνθρωπος -ο σταθμάρχης- βρισκόταν σε σύγχυση. Το άλλο τρένο που πήγαινε κανονικά στη γραμμή του, έκανε πίσω και ύστερα επανήλθε στην γραμμή», επισήμανε ο κ. Αποστολέρης.

 

 

RELATED ARTICLES
- Advertisment -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Recent Comments