Προγραμματισμένες αγορές προϊόντων εντός των καταστημάτων και όχι στην πόρτα, θα προβλέπει το νέο μοντέλο λειτουργίας του λιανεμπορίου που σχεδιάζει το υπουργείο Ανάπτυξης.
Μετά το click away η αγορά θα πρέπει να υιοθετήσει το click inside, το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, θα δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να παραλαμβάνει από το ταμείο τα προϊόντα που έχει παραγγείλει είτε τηλεφωνικά είτε διαδικτυακά.
Παράλληλα, ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να δοκιμάσει τα είδη ένδυσης και υπόδησης, ώστε να αποφεύγεται η ταλαιπωρία της επιστροφής προϊόντων.
Παραμένει, πάντως, η υποχρέωση του καταναλωτή να κλείσει ραντεβού για την παραλαβή της παραγγελίας του και ξεκαθαρίζεται ότι δεν θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής επιπλέον προϊόντων από τα ράφια, εφόσον αυτά δεν περιλαμβάνονται στην παραγγελία.