Το «καλάθι παιχνιδιών» έρχεται στις 14 Δεκεμβρίου
Το «καλάθι των παιχνιδιών» έρχεται μετά το «καλάθι του νοικοκυριού» και το «εορταστικό καλάθι», που θα κάνει «πρεμιέρα» στις 14 Δεκεμβρίου.
Συγκεκριμένα, το «καλάθι των παιχνιδιών» θα ονομάζεται επίσημα «καλάθι του Αϊ-Βασίλη», σύμφωνα με το Open, και θα έχει συγκεκριμένο σήμα, με τον Αϊ-Βασίλη και έναν σάκο παιχνιδιών.
Θα περιλαμβάνει:
– επιτραπέζια και παζλ
– κούκλες
– βρεφικά παιχνίδια και φιγούρες
– κατασκευές και παιχνίδια δημιουργίας
– εκπαιδευτικά παιχνίδια
– αυτοκινητάκια και τηλεκατευθυνόμενα
– ποδήλατα
– παιχνίδια εξωτερικού χώρου
– παιχνίδια μίμησης (κουκλοθέατρο, κουζίνες, εργαλεία κ.ά.).
Από την πλευρά του, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, σε δηλώσεις του ανέφερε ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με εκπροσώπους των αλυσίδων παιχνιδιών για το «καλάθι» και έχει διαπιστώσει θετική διάθεση για την εφαρμογή του μέτρου.
Τι περιλαμβάνει ο σχεδιασμός για το εορταστικό «καλάθι του νοικοκυριού»
Εν αναμονή των επίσημων ανακοινώσεων από πλευράς του υπουργείου Ανάπτυξης για το εορταστικό «καλάθι του νοικοκυριού», φαίνεται ότι πλέον «κλειδώνουν» τα προϊόντα τα οποία θα το απαρτίζουν.
Η σχετική διάταξη για το «καλάθι» που θα ισχύσει από τις 14 Δεκεμβρίου και για δυο με τρεις εβδομάδες την περίοδο των γιορτών, αναμένεται να έρθει προς το τέλος της τρέχουσας εβδομάδας.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, εκτός της λίστας με τα προϊόντα που θα το απαρτίζουν φαίνεται ότι θα είναι τελικά τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες, παρότι αποτελούν παραδοσιακά γλυκίσματα των εορτών. Εντός του «καλαθιού» από την άλλη πλευρά αναμένεται να είναι: βασιλόπιτα, τσουρέκι και σοκολάτες.
Διεύρυνση των προϊόντων αναμένεται επίσης στην κατηγορία του κρέατος, όπου πέραν του χοιρινού και του κοτόπουλου τα οποία ήδη υπάρχουν, θα «μπουν» επίσης, γαλοπούλα και μοσχάρι. Καθώς την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς το κρέας «πρωταγωνιστεί» στο γιορτινό τραπέζι.
Εν τω μεταξύ ,σήμερα Τετάρτη, το «καλάθι του νοικοκυριού» μπαίνει στην έκτη εβδομάδα εφαρμογής του με τα σούπερ μάρκετ να ανανεώνουν τις λίστες με τα προϊόντα τους, με βάση τις κατηγορίες που είναι έως τώρα διαμορφωμένες.