Μέσω της ιστοσελίδας του συστήματος ΑΤΛΑΣ στο www.atlas.gov.gr οι εργαζόμενοι μπορούν να δουν τα ένσημά τους με ένα απλό κλικ. Η σύνδεση γίνεται μέσω taxis και αυτό που πρέπει να κάνουν οι ασφαλισμένοι είναι απλώς να γράψουν το ΑΜΚΑ τους.
Το Σύστημα «ΑΤΛΑΣ» είναι το σύγχρονο ολοκληρωμένο σύστημα της κοινωνικής ασφάλισης που συγκεντρώνει την Ασφαλιστική Ιστορία και την Ασφαλιστική Ικανότητα για όλους τους ασφαλισμένους της χώρας. Ειδικότερα, με το «ΑΤΛΑΣ»:
<ul>
<li>Συγκροτείται το Εθνικό Μητρώο Ασφαλισμένων στο οποίο καταγράφονται τόσο οι άμεσα όσο και οι έμμεσα ασφαλισμένοι.</li>
<li>Συγκεντρώνεται για πρώτη φορά η ασφαλιστική ιστορία ανά ασφαλισμένο δημιουργώντας έτσι τον Ψηφιακό Ατομικό Λογαριασμό Ασφάλισης, μια μορφή ηλεκτρονικού ασφαλιστικού «βιογραφικού».</li>
<li>Συγκροτείται το Εθνικό Μητρώο Δικαιούχων περίθαλψης και καταργείται η θεώρηση των βιβλιαρίων.</li>
<li>Ψηφιοποιείται και μηχανογραφείται όλο το κανονιστικό πλαίσιο της θεμελίωσης και απονομής συντάξεων.</li>
</ul>
<h2>Πρόσβαση στο Ασφαλιστικό Βιογραφικό</h2>
Η πρόσβαση στο σύστημα «ΑΤΛΑΣ»- Ενότητα Ενιαίου Ατομικού Λογαριασμού Ασφάλισης προϋποθέτει υψηλό βαθμό ασφάλειας και έγκυρη ταυτοποίηση του χρήστη. Για το λόγο αυτό η πρόσβαση γίνεται αποκλειστικά με κατάλληλο μηχανισμό συνδυασμού κωδικού χρήστη και συνθηματικού (Username – Password), ενώ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων αξιοποιείται η υποδομή πιστοποίησης του συστήματος ΤΑXIS της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων.
Κατά την διαδικασία εισόδου ζητείται και ο ΑΜΚΑ του ασφαλισμένου (μοναδικό αναγνωριστικό στοιχείο στο σύστημα Ασφάλισης) που μαζί με τον ΑΦΜ και άλλα ταυτοτικά στοιχεία χρησιμοποιούνται για εξασφάλιση της αρμοδιότητας εισόδου.
<h2>Διορθώσεις λαθών</h2>
Πως μπορούν να διορθωθούν λανθασμένα ή ελλιπή στοιχεία που εμφανίζονται στα «Στοιχεία Ασφαλισμένου»; (π.χ. λάθος Αριθμός Ταυτότητας, Ημερομηνία Γέννησης κ.λ.π.)
Θα πρέπει να απευθυνθείτε σε ΚΕΠ για επικαιροποίησή τους στο μητρώο του ΑΜΚΑ. Η ενημέρωση θα γίνει με την αναγγελία των μεταβολών.